RESULTATEN:
In een tijdperk waarin werken op afstand steeds normaler wordt, richt DIPSYCA zich op het versterken van de digitale en psychologische veerkracht van werknemers. Het project ontwikkelt allereerst gestructureerde leermaterialen en tools om digitale vaardigheden te verbeteren die nodig zijn voor effectief afstandsonderwijs. Deze materialen worden vervolgens getest en verfijnd in een pilotfase. Daarnaast creëren ze hulpmiddelen om emotionele weerbaarheid te ontwikkelen, zodat werknemers beter om kunnen gaan met de uitdagingen van remote werken. Ook stimuleert DIPSYCA zelfstandig leren door een open online cursus aan te bieden. Door deze activiteiten hoopt DIPSYCA een netwerk van getrainde professionals te creëren, een bloeiende online community te faciliteren en uiteindelijk werknemers en organisaties beter voor te bereiden op de veranderende werkomgeving.
Het project is gericht op het versterken van de digitale en psychologische bereidheid van werknemers om over te schakelen naar werken op afstand of hybride werken.
Doelstellingen:
-
Gestructureerde, consistente, gevisualiseerde leermiddelen en tools ontwikkelen om de digitale competenties te ontwikkelen die nodig zijn om effectief op afstand te werken.
-
Een set hulpmiddelen creëren voor het ontwikkelen van emotionele veerkracht, die zal helpen om de uitdagingen van het werken op afstand te overwinnen.
-
Een open cursus voor afstandsonderwijs ontwikkelen voor zelftraining en zelfbeoordeling.
DOELSTELLINGEN:
Dipsyca
JAAR:
2022 - 2024
Versterking van de digitale en psychologische capaciteit van werknemers voor effectief werken op afstand.
SBCM (Stichting Beheer Collectieve Middelen), Cedris,
AD EHLABE-HAZILAN,
TE IS,
Stichting Kenniscentrum PRO WORK.
PARTNERS:
Lead:
Eurofce
(CZ)
Stichting Kenniscentrum PRO WORK
(NL)
SPI
(LT)
Eurofce
(CZ)
PARTNERS:
In een tijdperk waarin werken op afstand steeds normaler wordt, richt DIPSYCA zich op het versterken van de digitale en psychologische veerkracht van werknemers. Het project ontwikkelt allereerst gestructureerde leermaterialen en tools om digitale vaardigheden te verbeteren die nodig zijn voor effectief afstandsonderwijs. Deze materialen worden vervolgens getest en verfijnd in een pilotfase. Daarnaast creëren ze hulpmiddelen om emotionele weerbaarheid te ontwikkelen, zodat werknemers beter om kunnen gaan met de uitdagingen van remote werken. Ook stimuleert DIPSYCA zelfstandig leren door een open online cursus aan te bieden. Door deze activiteiten hoopt DIPSYCA een netwerk van getrainde professionals te creëren, een bloeiende online community te faciliteren en uiteindelijk werknemers en organisaties beter voor te bereiden op de veranderende werkomgeving.
RESULTATEN:
DOELSTELLINGEN:
Het project is gericht op het versterken van de digitale en psychologische bereidheid van werknemers om over te schakelen naar werken op afstand of hybride werken.
Doelstellingen:
-
Gestructureerde, consistente, gevisualiseerde leermiddelen en tools ontwikkelen om de digitale competenties te ontwikkelen die nodig zijn om effectief op afstand te werken.
-
Een set hulpmiddelen creëren voor het ontwikkelen van emotionele veerkracht, die zal helpen om de uitdagingen van het werken op afstand te overwinnen.
-
Een open cursus voor afstandsonderwijs ontwikkelen voor zelftraining en zelfbeoordeling.
Versterking van de digitale en psychologische capaciteit van werknemers voor effectief werken op afstand.
JAAR:
2022 - 2024
DIPSYCA
PARTNERS:
Lead:
Eurofce
(CZ)
Stichting
Kenniscentrum
PRO WORK
(NL)
SPI
(LT)
Eurofce
(CZ)
Project ativiteiten
Project activiteiten
In een tijdperk waarin werken op afstand steeds normaler wordt, richt DIPSYCA zich op het versterken van de digitale en psychologische veerkracht van werknemers. Het project ontwikkelt allereerst gestructureerde leermaterialen en tools om digitale vaardigheden te verbeteren die nodig zijn voor effectief afstandsonderwijs. Deze materialen worden vervolgens getest en verfijnd in een pilotfase. Daarnaast creëren ze hulpmiddelen om emotionele weerbaarheid te ontwikkelen, zodat werknemers beter om kunnen gaan met de uitdagingen van remote werken. Ook stimuleert DIPSYCA zelfstandig leren door een open online cursus aan te bieden. Door deze activiteiten hoopt DIPSYCA een netwerk van getrainde professionals te creëren, een bloeiende online community te faciliteren en uiteindelijk werknemers en organisaties beter voor te bereiden op de veranderende werkomgeving.
RESULTATEN:
DOELSTELLINGEN:
Het project is gericht op het versterken van de digitale en psychologische bereidheid van werknemers om over te schakelen naar werken op afstand of hybride werken.
Doelstellingen:
-
Gestructureerde, consistente, gevisualiseerde leermiddelen en tools ontwikkelen om de digitale competenties te ontwikkelen die nodig zijn om effectief op afstand te werken.
-
Een set hulpmiddelen creëren voor het ontwikkelen van emotionele veerkracht, die zal helpen om de uitdagingen van het werken op afstand te overwinnen.
-
Een open cursus voor afstandsonderwijs ontwikkelen voor zelftraining en zelfbeoordeling.
Versterking van de digitale en psychologische capaciteit van werknemers voor effectief werken op afstand.
JAAR:
2022 - 2024
DIPSYCA
PARTNERS:
Lead:
Eurofce
(CZ)
Stichting
Kennis
centrum
PRO WORK
(NL)
SPI
(LT)
Eurofce
(CZ)
PARTNERS:
Lead:
Eurofce
(CZ)
Stichting
Kennis
centrum
PRO WORK
(NL)
SPI
(LT)
Eurofce
(CZ)