RESULTATEN:
In een tijdperk waarin digitale vaardigheden steeds belangrijker worden, richt AUDiM zich op het verbeteren van de digitale competenties van toekomstige basisschoolleraren. Het project ontwikkelt een gemeenschappelijk kader voor digitale vaardigheden, zodat docenten in alle deelnemende landen op dezelfde pagina zitten. Daarnaast creëren ze een online platform om de ontwikkeling van digitale vaardigheden te meten en te volgen. Docenten krijgen trainingen en begeleiding over hoe ze digitale vaardigheden in hun lessen kunnen integreren, zodat toekomstige leerkrachten deze kennis op hun beurt weer kunnen doorgeven. Ten slotte is er een online opslagplaats met leermiddelen over digitale vaardigheden gemaakt, zodat docenten gemakkelijk inspiratie en materiaal kunnen vinden. Kortom, AUDiM helpt toekomstige basisschoolleraren om beter voorbereid te zijn op de digitale uitdagingen van de 21e eeuw.
Het doel van het project is om volwassen lerenden en werknemers van ngo's te ondersteunen bij het verbeteren van hun digitale marketingvaardigheden en -vaardigheden en een beter begrip te krijgen van manieren waarop ze kunnen worden ondersteund bij hun transformatie, zodat ze beter kunnen concurreren op de arbeidsmarkt.
Projectdoelstelling:
Het ontwikkelen van educatief materiaal voor volwassen lerenden en werknemers van NGO's in digitale marketing.
DOELSTELLINGEN:
Audim
JAAR:
2022 - 2023
(AUDiM - Adults Upskilling in Digital Marketing).
PARTNERS:
Lead:
Socialiniu projektu institutas (SPI),
(LT)
E-learning Concepts, izobraževalne storitve, Špela Jurak s.p.,
(SI)
Euroface Consulting s.r.o.,
(CZ)
Viesoji istaiga Informacijos technologiju mokymo centras (ITMC),
(LT)
Stichting Kenniscentrum PRO WORK
(NL)
In een tijdperk waarin digitale vaardigheden steeds belangrijker worden, richt AUDiM zich op het verbeteren van de digitale competenties van toekomstige basisschoolleraren. Het project ontwikkelt een gemeenschappelijk kader voor digitale vaardigheden, zodat docenten in alle deelnemende landen op dezelfde pagina zitten. Daarnaast creëren ze een online platform om de ontwikkeling van digitale vaardigheden te meten en te volgen. Docenten krijgen trainingen en begeleiding over hoe ze digitale vaardigheden in hun lessen kunnen integreren, zodat toekomstige leerkrachten deze kennis op hun beurt weer kunnen doorgeven. Ten slotte is er een online opslagplaats met leermiddelen over digitale vaardigheden gemaakt, zodat docenten gemakkelijk inspiratie en materiaal kunnen vinden. Kortom, AUDiM helpt toekomstige basisschoolleraren om beter voorbereid te zijn op de digitale uitdagingen van de 21e eeuw.
RESULTATEN:
DOELSTELLINGEN:
Het doel van het project is om volwassen lerenden en werknemers van ngo's te ondersteunen bij het verbeteren van hun digitale marketingvaardigheden en -vaardigheden en een beter begrip te krijgen van manieren waarop ze kunnen worden ondersteund bij hun transformatie, zodat ze beter kunnen concurreren op de arbeidsmarkt.
Projectdoelstelling:
Het ontwikkelen van educatief materiaal voor volwassen lerenden en werknemers van NGO's in digitale marketing.
PARTNERS:
Lead:
Socialiniu projektu institutas (SPI),
(LT)
E-learning Concepts, izobraževalne storitve, Špela Jurak s.p.,
(SI)
Euroface Consulting s.r.o.,
CZ)
Viesoji istaiga Informacijos technologiju mokymo centras (ITMC),
(LT)
Stichting Kenniscentrum
PRO WORK
(NL)
Project ativiteiten
Project activiteiten
In een tijdperk waarin digitale vaardigheden steeds belangrijker worden, richt AUDiM zich op het verbeteren van de digitale competenties van toekomstige basisschoolleraren. Het project ontwikkelt een gemeenschappelijk kader voor digitale vaardigheden, zodat docenten in alle deelnemende landen op dezelfde pagina zitten. Daarnaast creëren ze een online platform om de ontwikkeling van digitale vaardigheden te meten en te volgen. Docenten krijgen trainingen en begeleiding over hoe ze digitale vaardigheden in hun lessen kunnen integreren, zodat toekomstige leerkrachten deze kennis op hun beurt weer kunnen doorgeven. Ten slotte is er een online opslagplaats met leermiddelen over digitale vaardigheden gemaakt, zodat docenten gemakkelijk inspiratie en materiaal kunnen vinden. Kortom, AUDiM helpt toekomstige basisschoolleraren om beter voorbereid te zijn op de digitale uitdagingen van de 21e eeuw.
RESULTATEN:
DOELSTELLINGEN:
Het doel van het project is om volwassen lerenden en werknemers van ngo's te ondersteunen bij het verbeteren van hun digitale marketingvaardigheden en -vaardigheden en een beter begrip te krijgen van manieren waarop ze kunnen worden ondersteund bij hun transformatie, zodat ze beter kunnen concurreren op de arbeidsmarkt.
Projectdoelstelling:
Het ontwikkelen van educatief materiaal voor volwassen lerenden en werknemers van NGO's in digitale marketing.
PARTNERS:
Lead:
Socialiniu projektu institutas (SPI)
(LT)
E-learning Concepts, izobraževalne storitve,
Špela Jurak s.p.,(SI)
Euroface Consulting s.r.o.,
(CZ)
Viesoji istaiga Informacijos technologiju mokymo centras (ITMC),
(LT)
Stichting Kenniscentrum PRO WORK
(NL)
PARTNERS:
Lead:
Socialiniu projektu institutas (SPI)
(LT)
E-learning Concepts, izobraževalne storitve,
Špela Jurak s.p.,
(SI)
Euroface Consulting s.r.o.,
(CZ)
Viesoji istaiga Informacijos technologiju mokymo centras (ITMC),
(LT)
Stichting Kenniscentrum PRO WORK
(NL)